martes, 29 de enero de 2019

QUE VULL SER DE GRAN?

Imagen relacionadaDesde petita sempre tothom m´ha preguntat que que volia ser de gran, i jo ho tenia molt clar, sempre he volgut i vull ser professora.
Encara que va haver una época en la que volia ser pintora,perruquera i fins i tot model de pasarel·la, però després em vaig centrar en professora perquè és el que de veritat m´agrada.
El que no tinc tant clar, és si estudiar per ser professora de parvulari o de primària, ja que m´agraden les dues coses.
Vull ser professora per què m´encanta ensenyar i ajudar a la gent i a més m´encanten els nens petits,em semblen molt graciosos.

Imagen relacionada
Quan acabi quart d´ESO tinc pensat fer batxillerat humanístic o social i després en principi m´agradaria anar a la Universitat, encara que això no ho tinc molt clar ara mateix, perquè pot ser vaig a un cicle superior.

Una vegada hagi acabat els estudis vull treballar a alguna escola, per exemple a la que vaig estudiar jo.

3 comentarios:

VIATGE A ITÀLIA El viatge va començar el 22 d´Abril a l´autocar de camí a Floréncia. El camí en l´autocar per a mí va ser molt diver...