domingo, 2 de junio de 2019


VACANCES DE SETMANA SANTA

Imagen relacionadaEn aquestes vacances de setmana santa he fet diverses coses abans      d´anar de viatge de fi de curs a Itàlia.
El primer que vaig fer en aquestes vacances va ser celebrar l´aniversari de la Desi, vam anar a menjar i vam passar el dia junts, aquest dia m´ho vaig passar molt bé.
Més tard,vaig estar uns dies a un camping que estaba a Girona amn la meva familia i uns amics de la família.
Vaig anar tres dies i el primer dia només arribar vaig visitar el poble que hi havia al costat (Santa Cristina), el poble està al costat de la platja i és molt bonic i tranquil, em van encantar els paisatges que hi havíen.
El segon dia el vaig anar a la platja i més tard vam anar a menjar a un restaurant que hi havia al costat, el menjar va ser fantàstic i m´ho vaig passar molt bé.
I ja per acabar, l´últim dia que vaig estar, el vaig passar al camping, vam anar a la piscina i per la tarda a un minigolf que hi havia, vam jugar tots junts i vam passar una bona estona plena de riures.
En resum, aquests tres dies de vacances van ser els millors, els altres dies no vaig fer gran cosa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

VIATGE A ITÀLIA El viatge va començar el 22 d´Abril a l´autocar de camí a Floréncia. El camí en l´autocar per a mí va ser molt diver...